fredag 22. april 2011

~ Rensende persille

Persille har jeg tidligere brukt til å strø over potetene. Som enhver god husmor ;-)
Men så leste jeg at persille faktisk virker veldig rensende, og dermed tenkte jeg at jeg skulle lage riktig mange persilleplanter i år og bruke det i min grønne frokostdrikk.

Min grønne frokostdrikk har jeg drukket hver dag i elleve måneder nå. Den varierer litt, men basisen er eplejuice eller ananasjuice. Videre diverse spirer, litt agurk, chlorella, spirulina, kamut hvetegress og bygg-gress. Noen ganger slenger jeg oppi litt chiafrø, andre ganger litt hampfrø. Men alltid har jeg et par teskjeer med kaldpresset olje, linfrøolje og tistelolje er det nå for tiden. Jeg kjører den i blender og drikker på tom mage. Nå skal den altså utvides med persille, så snart den er høsteklar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...